söndag 23 juni 2013

Trekant

Trekant känns som något man bara måste ha gjort innan man dör. Jag går inte ihop med tjejer alls så en trekant med två killar hade jag gärna velat testa på...

När det kommer till lek har jag ju varit med andra dominor om samma sub. Det har inte varit lika roligt att vara två på samma leksak. Tror att det berott på att dominorna och jag inte varit samspelta.

Rätt nyfiken på att testa med någon jag är mer samspelt med. Inspirerad av strictjuliespamks där hon och hennes syster turas om att smiska hennes man, tänker även på scenen där julie håller david över sin strapon medan systern smiskar honom.

Jag hade nog gärna varit den mer vårdande och tröstande om någon annan smiskar suben. Det är en personkemi jag gärna hade testat på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar