lördag 15 juni 2013

Sökkriterier partner

Jag och mina två sidor brottades mycket igår. Samtidigt som den lata och psykiskt utmattade sidan av mig bestämde sig för att vara hemma och vila så ville den rastlösa sidan av mig göra så mycket mer. Jag kan ha ägnat mycket tid åt dumburken denna veckan...

Jag saknade i vart fall fredagsmyset på soffan. Ibland vill man bli lite ompysslad och omhändertagen.

Jag reflekterade någonstans där kring motsägelserna i att jag söker en partner som är trygg och stabil och överbeskyddande, dvs rätt så manlig, men samtidigt undergiven och villig att göra allt för mig. Lyckas jag hitta en sådan så är han rätt så unik.

Nu kan vi ju ställa som krav på att jag borde sluta omge mig av arbetsnarkomaner som inte är lediga kvällar och helger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar