lördag 22 juni 2013

Kontaktannons juni 2013

Lite äldre. Lite klokare:

Söker en driven kille som vet vad han vill. Jag har lite till övers för veliga människor som inte har ambition att åstadkomma något här i livet så mina lekkamrater måste vara alfahanar som inte är rädda att gå sin egen väg.

Träff helst några gånger i veckan och minst en helg i månaden. KK, lekkamrat eller "med möjlighet för förhållande", oavsett vilket ser jag vår relation som seriöst och överenskommet avtal följs som vilket "förhållande" som helst. Mitt mål är nog att en dag leva i en FLR, dvs gå mot 24/7.

Sub ansvarar, av hygieniska skäl för att tillhandahålla leksaker.

Erfarenhet inom BDSM ett plus men inget krav. Lika barn leker bäst så däremot är det ett krav att dina preferenser är samma som mina.
Jag är mest inriktad på spank och bondage men även intresserad av lättare former av breath play, anal play och CBT. Andra lekar jag vill testa på kan man finna under Game Plan. Jag sysslar inte med förnedring, crossdressing och pet play.

Tillägas bör att jag förhandlar bort safe words och subens möjlighet att avbryta. Jag anser att det är mitt ansvar som dom att avbryta en lek som inte känns bra, suben har rätt att framföra sin åsikt men det är mitt beslut som gäller.

Vill du hamna i förhandlingsläge med mig så titta på senaste Checklista med min erfarenhet och preferenser för att se om jag är något för dig eller läsa om min syn på bdsm, fyll sedan i Checklistan för sub så ser vi om jag finner dina preferenser intressant nog för en intervju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar