onsdag 19 juni 2013

Betydelsen av att inte betyda något

Jag kommer på mig själv mer att reflektera kring förhållanden. KK har funkat bra för mig. Men eftersom min senaste KK sonika försvunnit så känns det tomt. Det är inte det att han betydde så väldans mycket men han var en vän och nu betyder jag uppenbarligen ingeting.

Trots att vi hade något slags förhållande, vi hade ett bra "avtal" och vår relation var väl etablerad, så är jag såpass betydelselös i hans liv att jag inte förtjänar att få veta vad som händer. Människan kan vara död och jag betyder inte tillräckligt för att få veta. Jag vill inte behöva göra en negativ sökning för att få reda på en sån sak...

Att vara utbytbar och betydelselös känns inte bra. Att jämnt komma lågt prioriterad är tråkigt. Jag hade önskatt att jag var betydelsefull för någon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar