onsdag 12 juni 2013

Bakläxa

Jag är ur fas. Min sömn är helt vrickad. Jag har spärrat in mig hemma. Mitt middagssällskap igår tog tom upp att jag var gängets topic, jo klart de undrar när jag går från att höra av mig om olina händelser varje dag till att tystna totalt övet flera dagar... Känner inte igen mig själv.

Saker jag måste jobba på är mitt tålamod. Det är helt borta numera. Tyvärr behöver jag det på jobbet och så kan det vara bra att ha när jag leker. I lekmode upptäcker jag att jag inte kan ligga och ruva på en ide och slänga upp den direkt. Jag hinner inte heller tänka igenom och planera strategier på ett gynnsamt sätt.

Jag har helt enkelt ett behov av att saker ska hända konstant. Nu när jag även tar det lugnare så känns det som om inget händer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar