måndag 24 juni 2013

Pappersklämmor

Jag köpte ett antal klämmor faktiskt när jag var i farten. Ett överraskningsmoment.
Kan nu berätta lite om dem:
De stora krokodiltandade är rätt snälla, klämytan är stor så rätt human. Tänkt för bröstvårtor och tunga.
Multipack miniklämmorna gör rätt så mer ont. Tänkt för bröstvårtor egentligen men de är för små. Suveräna att sätta på hud, blir nog väldigt jobbig zip-effekt av dem om man fäster ett snöre i dem. Kan tänka mig att de är obehagliga på öron också.     De blå klämmorna är bäst för bröstvårtor. Viktigt är att sätta långt in, annars får man bara nypeffekt men det är klämeffekt man vill åt. Hade tänkt ha dem på tungan men nypeffekten gör alldeles för ont misstänker jag då klämytan är väldigt liten. Klart elakaste klämmorna jag köpte!  Den gula är storleken större än de blå och lite snällare visade det sig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar