söndag 9 juni 2013

Avhållsamhet, chastity

Jag har förstått att för en kille är livet inte det mest dyrbaraste han har att lägga i händerna på en annan människa. Vill mig påstå att avhållsamheten (heter det så på svenska?) är snäppet dyrbarare, det är då en kille verkligen lägger allt i sin doms händer.

Jag kan inte påstå det varit något jag i mitt tidigare liv funderat på. Men ju mer jag kommer i kontakt med det desto mer nyfiken blir jag.

Jag är mest intresserad av att ha kontroll över när personen jag är tillsammans med får sexa i form av att JAG är den ende som har en.åsikt i den saken. Jag vet inte om jag är ensam om att uppleva att killar oftast gör något för sexets skull snarare än för min. Jag brukar se genom alla sådana händelser och det känns billigt att släppa till i de lägen och tyvärr slutar de fina gesterna hända. Jag hade nog hellre sett att killen gör genuina saker och som belöning ibland sexar vi till det. Jag vill inte höra tjatet och bli sedd som ett sexobjekt. Om jag då har kontroll över vårt sexliv så kanske slipper jag det tjatet eller så blir allt min sub gör desperata försök att få komma till?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar