lördag 1 juni 2013

SMS-dominans

Har börjat prova på SMS-dominans. Trodde ärligt talat inte att det var min grej men försöker prova på nya saker.

Jag kom fram till att undergivna människor är en fördel i mitt liv. Jag ägnar alldeles för mycket tid att försöka passa in tidscheman och hitta någon som vill. Ibland behöver man extra hjälp i vardagen och då kan det ju vara en fördel att kunna beordra in någon. Ett snabbt SMS utan att någon gnäller eller ifrågasätter. Tanken lockar och jag ser praktiska fördelar. Egentligen är det ju en maskerad ursäkt för att spendera kvalitetstid men skillnaden är ju att istället för att fråga om någon vill istället bara ge ett val, jag tror å det starkaste att suben hade ställt upp eller inte ställt upp oavsett tonen i SMSet...

Sedan är det ju bra att kunna skicka sin sub en liten reminder då och då för att säkerställa ordningen.

Jag vet inte om jag någonsin kommer se tjusning i att skicka SMS där jag ber min sub göra kinky grejer som inte är vardagliga... Känns inte som min grej. Den som lever får se. Never say die.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar