söndag 2 juni 2013

BDSM som raggningsknep

Helger brukar jag spendera med att sålla bort troll. Det är tyvärr vanligt att killar använder min BDSM-flaggning på dejtingsiterna som en gemensam nämnare för att träffas och sexa lite. Det är fascinerande vad lite folk vet om BDSM när de säger "vad kul jag sysslar med med BDSM ska vi ses?". Min kink är i den lägre graden av BDSM vill jag påstå, någonstans bortanför sovrummet men ändå inom husets väggar. Men jag sysslar med mer avancerade grejer än sovrumskink. Som utövare är jag intresserad av att veta vad för BDSM vi pratar om. Jag vill påstå att seriösa utövare tar reda på vilken sorts BDSM de de vill leka med avser innan de spöar skiten ur dem, särskilt om den andra också är dominant och har samma sak i åtanke! (Det är ju av den anledningen jag begär en ifylld checklista)

Jag kommer ohämmat med påståendet att det är vi tjejer som oftare råkar på dessa oseriösa människor då killar nog ser det som en tuff grej att kunna dominera sin tjej medan tjejer som inte är invigda tycker det är mer stört...

Oavsett är jag för seriös för att leka med människor som inte vet vad de ger sig in på! En dålig "BDSM-session" kan sluta med permanenta fysisk och psykiska skador, även döden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar