söndag 16 juni 2013

Noll till femhundra

Ryggläge i ett par timmar och sedan brakar helvetet löst. Den egenskap min omgivning uppskattar mig mest för är min förmåga att säga ja och lyckas puzzla ihop mitt liv på kort varsel.
Min kropp däremot brukar inte uppskatta att gå från noll till femhundra på en sekund. Känner att körkort och bil hade underlättat mitt liv oerhört de kommande dagarna. Det var så dags. 1e september tar jag tag i körkort!

Vad jag lovat att koordinera uppkommande vecka: Middagsbjudning, lunchmöte, after work, barnpassning, hämta upp resenärer, midsommarfirandet. Till råga på allt har jag en massa deadlines att hantera innan min semester samt en lägenhet som måste vara städad.

Jag har inget emot att ha gäster och inneboende. Dock är det inte ett dugg behändigt när man har dels ett aktivt sexliv och dels en kink man vill undanhålla för sin omvärld. Att glidmedel och gummi ligger framme när vännerna är på besök är väl acceptabelt men när även de måste gömmas undan får jag lite smått ångest. Försöker febrilt komma på något jag brukar ha framme som jag kan ha missat...

Nåja. Vad jag tänkte säga är att det nog inte blir så många givande blogginlägg på någon dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar