måndag 3 juni 2013

Breathplay -dusch

Funderade på smidigaste sättet att köra breathplay på.

Jag hade tänkt fastbunden ståendes i duschen. Problemet blir då att jag måste jobba högt. Fick även lära mig att duschfästet inte håller för en sub som vill slita sig.

Rekommendationen att binda liggandes på mage fast då måste jag jobba lågt och det är jobbigt för en kass rygg.

Jag lutar mot fastbunden på en stol. Lagom höjd och fördelen är att jag kan sitta i subens knä och får lättare grepp. Nackdelen är att jag hade velat köra kallt vatten och då kommer även jag hamna under strålen...

Fördelen med dusch är att man kan köra en fuktig handduk och hålla för och handduken inte torkar ut och man slipper vattenskadad säng. Försöker suben andas drar han ju in vatten och inte luft. De nackdelar jag kommit på är risk för förkylning pga kylan och lunginflammation om suben drar in för mycket vatten i lungorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar