lördag 8 juni 2013

Sadist eller dominant

Jag har svårt att definiera mig själv. Jag ser varken mig själv som sadist eller som dominant. Jag gillar att tillfoga smärta men brutal och rå är jag inte. Jag tänder inte på smärtan, utan mer bearbetningsprocessen sub går igenom. Hela biten från gåshud, okontrollerade rörelser, smärthantering till det röda märket som oftast tjallar vad som precis har hänt. Eller är det det som definieras som smärta?

Jag är inte så vidare dominant heller, jag har svårt att se att någon ser mig som dominant mer än min sub. Jag gör nog väldigt lite motstånd för att vara en bra dominant till vardags. Jag förväntar mig att min sub gör som jag vill, annars blir det så klart konsekvenser och eftersom jag tvingas göra saker som jag inte egentligen vill så kan det bli kännbart för min sub. Hur blir man mer dominant utan hotet om smärta?

Jag lullar runt i ett mellanting känns det som. Jag är ingen extrem och jag vet inte ens om jag definieras som något av det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar