söndag 26 januari 2014

What I believe

Mitt BDSM vet jag inte om det grundar sig i sexuell drift eller tro. Jag tror starkt på att kroppslig bestraffning hade gjort gott på många, jag är uppfostrad så. BDSM låter mig leva ut ett liv som inte är förenligt med svea rikes lagar. Hade jag fått bestämma hade jag gett folk, dvs precis vem som helst, en omgång när jag tyckt det behövs men tyvärr finns konsensuskrav. Vi är överlag dåliga på att ta konsekvenser för vårt handlande.

Tror min frustration bottnar mångt och mycket i att jag gärna hade velat, och tror det varit lösningen på många av mina problem, ge folk som irriterar mig en omgång. Just nu är det många som testar mig och kommer undan med det för att man helt enkelt inte får straffa folk. Man kan inte hota med att sparka folk, ge dem stryk eller ens kritisera dem.

BDSM var en del av lösningen för att kunna fungera. Det enda jag fick ut av att ha sub var avtal som sade att jag fick men sedan när sub började bete sig dåligt och behövde en omgång så vägrade de ta sitt straff. Dvs en fuck tease.

Jag har gett blanka tusan i att försöka ingå sådana avtal. Just nu är det mer ha kul och kinka som är mitt mål med BDSM. Det har fungerat bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar