onsdag 22 januari 2014

Avslut

Ska vi diskutera avslut?

Kan nog inte säga nog ofta att jag uppskattar folk som är ärliga och är intresserade av att sköta våra avtal snyggt. Efter fjolårets alla strul är jag inte vidare sugen på att stifta nya bekantskaper. Nog därav jag inte kommer till skott.

Jag tänkte på det häromdagen och fick anledning att reflektera mer igår. Jag har inte haft ett enda avslut sedan jag gjorde slut med exet. Alla andra har slutat höra av sig eller hör av sig med meningslösa meddelanden någon gång per år. Jag har en del "jag hör av mig" och jag har väl inte så mycket till övers för folk som låter mig hänga tills de inte får napp någon annanstans...

Jag har så många frågor och tycker att det minsta man kan begära är en förklaring. Istället får man meningslösa meddelanden som lika gärna kunde varit...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar