torsdag 23 januari 2014

En slaven slav mitt kungarike för en slav

Jag måste skaffa pojkvän. Eller en slav.
Kroppen värker. Massage hade suttit fint. Hade gett rätt mycket för att ligga i ett hett bad och få fotmassage och sedan kliva upp och få mig en ordentlig omgång, massage that is...

Ligger i hårdträning. Eller mer disciplin. Kontrollerar mitt intag och rör mig. Går till sängs med 500kcal back i snitt om dagen. Äter tydligen runt 1000-1200 om dagen. Vanlig händelselös dag förbränner jag 1700 med jobb och hem. Dock hur ofta händer det? 2000kcal med punkt a till punkt b-rörelser och socialt liv är normalt för mig tydligen. Förklarar varför kroppen tar slut. Behöver bara lite mer energi... Så jobbar hårt på att se till att äta ordentligt.

När vi ändå pratar välmående och sånt. För övrigt gillar, nej älskar, jag stilen jag är på väg in i. Efter lite terapi med min frisör så har jag en baslook som känns fräsch. Fått många komplimanger för min image. Den är professionell och fungerar väldigt bra även på fritiden.

Földe temat me me me idag. Lite TLC av mig själv. Se till att jag konstant ökar marknadsvärdet, är ju trots allt singel.

Jobbar mycket på min image. Såg mig själv i spegeln imorse och såg att jag åldrats ofantligt detta året så inhandlade nya produkter för att hjälpa kroppen lite. Stressen går inte göra något åt, det är en fas vi får ta oss ur. Men lite extra hjälp skadar inte.

Till helgen är det inbokat, intimpiercing. Kommer ändå inte hinna sexa när jag är så upptagen så passar på. Med andra ord. Lagomt till alla hjärtans tjaffs kommer jag ha en abstinens som heter duga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar