torsdag 23 januari 2014

Förspel. Hjärna.

Jag vet att jag varit motsägelsefull. Jag är sexfixerad en stor andel av min fritid och samtidigt stör mig på folk som ligger runt. Jag tror det hela bottnar i att jag stör mig på sättet folk inte sköter det snyggt. Jag vill så mycket mer än vara ett sexobjekt. Jag är rätt så sjuk och älskar min hjärna. Att bara vara snygg har aldrig varit min grej. Det är med jobbet snyggheten kommit annars har jag alltid varit hjärna. Jag tackar nej till billiga ligg. Finns det inte hjärnarbete så har vi ju skippat stor del av sexet...

Jag har sagt det förr, förstagångensexet ger mig absolut inget mer än ångest. Oftast handlar det om att bara få det överstökat och förstagångensexet är aldrig bra. Älskling, oavsett vad jag sagt och säger så var du riktigt dålig och vi var mest som två oskulder som inte kunde något. Det är först efter ett par gånger vi blir bra. Jag har helt enkelt inte samma sexpreferenser som de flesta andra pga min läggning. Det tar tid innan min partner lär sig vad jag vill.

Rent naturligt letar jag då fasta sexpartners som dessutom inte ligger runt. Att behöva tänka på STD och andra saker de kan sitta på får det att vända i magen på mig. Jo, jag har nog bakterieskräck. Sedan har vi det faktum att om de ligger med andra så är det tid jag går miste om...

Allt det där är sjukt avtändande och gör att det inte alls funkar för mig.

Jag är helt enkelt inte intresserad av att vara en poäng på poängtavlan. Hela denna bloggen är ju ett stort förspel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar