söndag 26 januari 2014

Piercing dag 2

Fick en mindre chock när jag såg mig själv idag i duschen. Svullen så underkulan var borta, trodde den var borta på riktigt... Först då jag förstod att jag var svullen.

Annars känns det inte så mycket. Svider till ibland. Var ute i fem timmar och rörde mig konstant. Gick hur bra som helst. Svider efter jag kissat så brukar hoppa in i duschen och spola av. Varvar koksalt, köpt en sprayflaska så jag kan spraya, och intimolja. Ännu inte rört området även om jag var nära när det kliade lite i närheten inatt.

Den där woweffekten uteblir. Just nu känns det lite irriterat och konstigt, kroppen håller på att förstå, men inte ett dugg obehagligt. Har ju inte pillat på den och tänkte vänta till alla hjärtans tjaffs innan jag ens testar. Lär ju bli rätt desperat...

Insåg att jag missat ett moment i min planering: hur ska vi se ut. Jag hade bara siktet inställd på att göra, inte på hur det skulle se ut. Nu när jag googlat så tycker jag att det nog inte finns en look jag vill ha så den jag har nu duger fint. Får fundera på den biten helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar