fredag 31 januari 2014

Fifty shades of pain

Har ont lite varstans.
Självklart ansträngd efter allt flyttande. Kroppen behöver massage. Fötterna lite ledsna efter allt gåendes, jag går mycket och nu har jag ju även lite klack. Får snart ringa in räddningspatrullen.

Grav huvudvärk av all stress som plötsligt ger sig till känna.

Till råga på allt fick jag och polaren för oss att montera upp min strippstång. Låt mig säga att en miss i fireman och piercing inte funkar. Stötte i rätt hårt metall mot metall. Dessutom i sällskap som inte behöver veta att jag har en nygjord fittpiercing. Lär inte göra om den bravaden på ett tag.

Idag lite möblering. Kontentan är att jag kommer ha tv och strippstång i sovrummet. Ingen sänggavel dock...

Till råga på all har jag en råful fondvägg som kommer ge mig mardrömmar..

Men överlag. Denna lägenhet känns varm och välkomnande. Den känns hem. Ligger mycket själ i den. Just nu har jag inte mentalt fattat att jag skiljt mig från den förre. Vi har älskat och delat många storheter. Skiljs som bittra delar. Slutet där gav en bitterljuv ton och jag såg fram emot att fly. Just nu känns verkligen ingeting. Jag gjorde ett försök till avslut. Fanns nog mer att ge men just nu känns det bra. Jag behövde ombyte. Får se vad mer som behöver bytas i framtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar