söndag 5 januari 2014

Paolo Roberto är min nye bästis

Träning. Träning. Träning.
Bränner kalorier med polaren. Idag har vi rört oss hela dagen och ätit nyttigt. Nytt år nyttigare tema. Jag har även upptäckt att jag och Paolo Roberto nog kommer bli bästisar. Hans 15minuterstips känns roliga och 15 minuter har man alltid råd att investera i sig själv. Jag har tappat 5kg sedan i somras upptäckte vi idag. Jag är rädd det är mina muskler som strukit med att det var muskler kan förklara varför jag på ett år gick upp 10kg trots träning. Muskler och hormoner...

Men ja. Ska man syssla med BDSM och vilda sexlekar måste kroppen vara i topp trim. Det är stora påfrestningar på kroppen annars. Konstiga positioner i sexet. Styrka i slagen och ha sub på plats. Positioner. Positioner. Positioner.

Det blir nog bra så

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar