måndag 13 januari 2014

BDSMträffar

Hade min första reborn BDSM-träff förra veckan. Det var väl en del blandade känslor. Det var stilla hemmahäng på ett gäng människor. De flesta kände varandra. Och de flesta var dominanta män och tjejerna var deras lekkamrater. Lite incesthållet...

Jag kände mig väl bemött och välkommen. Dock var de ändå en liten känsla av malplacering. Problemet är väl att jag inte trivs så jättebra i en BDSM-krets. BDSM är livsstil, personlighet och lite annat. Människor tenderar bli insnöad. Jag tycker om BDSM-världen. Men jag gillar världen utan BDSM också.

Dessutom tenderar det bli väldigt sexinriktat. Jag skiljer ju på BDSM och sex. I mitt fall just nu råkar de vävas ihop men inte en självklarhet.

Har fler träffar inbokad i kalendern. Ser ändå en vinst att byta kunskaper, jag har mycket att lära fortfarande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar