onsdag 1 januari 2014

Intimpiercing?

Att jag ska ha en tatuering har varit självklar. Lägger mig under nålen till 30-årsdagen. Jag vill ha det bästa till min kropp, innebär en bra tatuerare etc. Inte hittat någon i närheten jag litar på att uppnå perfektion och de jag kan tänka mig kostar därefter. Med tanke på det omfattande projektet så får det bli en högtid.

Såg en dokumentär, måste varit 69 saker du...
Intimpiercing har triggat mig sedan dess. Piercings över lac har väl annars inte riktigt varit min grej men funtionella piercings...Tycker om busigheten när jag har kläderna på, bara jag vet... Tror på vertikal kappiercing. Hoppas på att den ska förhöja mitt sexliv. Estetiskt? Rätt så snyggt men det kan jag vara utan. Jag tror även att mina sexpartners skulle kunna tycka om den.

Egentligen vill jag ha en tungpiercing. "Älskling tänk när jag suger av dig... ;)" Men tungpiercings är inte förenliga med mitt jobb dessvärre.

Just nu behöver inte min kropp fler påfrestningar, spiralen ger mig fortfarande en knytnäve i magen lite titt som tätt. Plus jag vill ha sex, massa sex. Med intimpiercing får jag räkna med att jag är ute ur spel i någon vecka igen. Får i så fall bli när älsklingen återigen är bortrest.

Note to self: smycket måste vara i silver! Vore förjävligt att få nickelallergi mellan benen!

När jag frågade sub slog han ett slag för piercade bröstvårtor.
Jag tror en stav genom en bröstvårta hade funkat på mig estetiskt när mina bröst slutar hoppa i storlek pga hormonerna. Ska tydligen göra jätteont men jag har inte känsliga bröst. Kan dock göra brösten känsliga så inte helt omöjligt jag testar, in the name of better sex...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar