tisdag 7 januari 2014

Om blickar kunde döda

Jag fascineras över blickar. Fråga mig om blickarna så kan du få det i detalj. Ögonfärg? Jag har inte en aning...

Det finns ett samband mellan blickarna. Det slår aldrig fel. Ser man sin sub i ögonen och läser av hans blick så vet man hans innersta tankar.

Egotrippen när de ser nöjt på mig och ler lite, de tycker om det de ser. Stora pupiller, energisk blick.

Blicken av trots och skeptisism och en tiondels sekunds betänketid när jag ger en order. Han brottas med sig själv, sina tankar och sina känslor. Ja min älskling, det kommer göra ont...

Den glänsande blicken av kåthet. Den som säger att jag i det läget har kontroll och kommer få min vilja igenom. Vill jag ha en vigselring med sten från solen så kommer jag få det.

Den lättsamma busiga blicken när det planeras storheter. Han har blivit en liten gosse igen. Vad som än planeras kommer sluta med en del svid...

Dina ögon bedrar dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar