onsdag 1 januari 2014

Vi, Vår kropp

Det kan tänkas förefalla som rätt onödigt att fråga kk etc om deras åsikt kring mina beslut. Jag frågade de jag höll på att flytta i knät på om deras åsikt, jag frågar sub om klädval och nu om piercings.

Alla beslut är mina beslut men jag vill fatta dem baserat på maximalt utslag. Ingen opponerade sig febrilt i flyttfrågan så jag slapp ha det i åtanke. Jag klär mig för en image, kan jag dessutom pricka in älsklingens preferenser så varför inte. Lite uppskattning skadar inte. Samma sak med piercing. Jag duger som jag är och piercingen är till för att höja sexlivet lite och kanske höja mitt marknadsvärde. Om de jag har sex med skulle tycka det vore för hemskt så får jag ha det i åtanke. Mina sexpartners är viktiga och deras åsikt räknas men det är fortfarande mitt beslut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar