tisdag 14 januari 2014

Var vi är nu

Ja det har gått en tid.
Jag lade ju ner detta. Ett par abstinenser och fatala relapses senare så är vi alltså här.

Jag har ett hektiskt liv. Jobb som triggar det sämsta ur mig. En verklighet jag behöver fly från. Abstinenser till råga på allt. Jag behöver BDSM för att kunna hantera det. BDSM är ett sätt för mig att ge utlopp för allt jag måste förtränga. Det är inte lagligt med fysisk bestraffning, även om jag starkt tror på att det behövs och att många hade mått bra av det. Den jag vill vara är grundad i mina BDSM-värderingar, tyvärr får jag inte vara den personen. Det är ett starkt behov just nu. Och jag kan inte klara mig utan det.

Så när en villig samarberspartner lade fram en alldeles utmärkt deal så valde jag att följa spåret. Vi får se vart det leder. Det enda jag vet är att jag behöver lätta på trycket oftare än vad tid finns men jag har inte lika tung abstinens längre.

Jag har dessutom valt ta steget in mot scenen för att se om det är något som passar mig. Just nu följer vi alltså ett spår planlöst för att se vart det tar oss...

Quickfixes duger finfint.

Vad innebär detta i praktiken? Att jag inte är ute efter att träffa nya men ändå är öppen för möjligheterna. Jag är trots allt singel även om jag har avtal som är tvetydiga på den punkten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar