söndag 5 januari 2014

När sub skriver game plan

Detta blir fjärde gången vi träffas. Graden av perversion ökar för varje gång. Förra gången fick jag som sub ta emot 20 slag mot pungen och rejält med pisk. Jag fick ställa mig på alla fyra för en inledande behandling av mitt anus. Denna gång kommer behandligen att återupptas...

Går in genom dörren. Miss sitter och tittar på en mycket pervers och brutal BDSM-film. Det är nedsläckt i lägenheten och det enda som hörs är ljudet från en ung kvinna som skriker när hon blir hårt knullad i anus. Miss utstrålar elegans och kontroll. Rör inte en min trots de brutala scener som utspelar sig i filmen. Blir lite rädd när jag inser vad hon är kapabel att utsätta mig för..

Tar av mig alla mina kläder och viker ihop dem som jag vet Miss vill. Hon vill ha mig naken och helt utlämnad. Min viktigaste uppgift är att få Miss rikigt kåt och jag är villig att utsätta mig för det som krävs för att hennes fitta ska bli plaskblöt. 

Under tiden det fortsätter att utspela sig förnedrande scener på rutan..har jag lagt mig över Miss knä. Stämningen börjar bli tät och det finns inte utrymme för lättsamhet och skämt. Ingen yttrar ett ord. Miss börjar slå. Långsamt och metodiskt. Inte för hårt. Inte för mjukt. Men länge och stegrande tills rumpan är röd och Miss nyrakade fitta blivit tillräckligt blöt av den sadistiska behandling hon njuter av att utföra. Jag som egentligen inte gillar riktig smärta och dessutom är switch blir ändå sjukt kåt av att jag gjort Miss kåt. Jag inser att jag kan gå långt för att göra Miss kåt..och det gör Miss också som nu verbalt börja förnedra och testa mig. Jag tvingas svara på en massa perversa frågor under tiden jag känner Miss fingrar runt mitt anus..och plötsligt känner jag hur hon börja föra in en butplugg.

Miss välrakade fitta har nu börjat rinna av fittsaft och det är tydligen dags att min kuk gör lite nytta. Hon drar upp mig så att jag får sitta på min nypiskade rumpa. Känner dessutom hur buttpluggen trycker djupt inne i anus. Hela situationen känns verkligen pervers och utelämnade. Min kuk är hård som aldrig förr. Jag får nu reda på att jag ska användas som ett stycke kött som ska få Miss fitta att skaka av orgasmer.

Miss kontrollerar situationen helt och sänker nu ner sin savande fitta över min kuk. Det är naturligtvis skönt för min kuk och jag stönar till. Det skulle jag inte gjort..får nu en kraftig örfil av Miss. Får veta att min enda uppgift nu är att Miss ska komma skönt och jag bara är ett verktyg som ska hålla tyst. För att verkligen understryka detta tar Miss fram en bit silvertejp och tejpar igen min stönande mun. 

Miss börja nu föra sin fitta upp och ner över min kuk..först långsamt sen allt snabbare och snabbare..hela tiden tittar hon mig i ögonen och talar om för mig att jag bara är en kuk som ska få hennes fitta att komma. Till sin hjälp tar hon även sin vibrator som hon nu behandlar sin egen klitoris med..tempot ökar och jag hör hur hennes andhämtning blir allt mer oregelbunden..hennes kåta stön ökar..och så känner jag hur de första sammandragningarna kommer..hon skriker till..och kommer..kommer i en efterlängtad och utdragen orgasm..

När orgasmen ebbat ut och Miss är nöjd reser hon sig och jag får lägga mig med ansiktet uppåt. Hon tar bort tejpen och sänker sedan sin fitta över mitt ansikte och jag får slicka henne som den perversa lilla pojke jag är. Det är tydligt att Miss nu vill ha mer. Känner hur hon trycker ner sin fitta mot mitt ansikte så att jag knappt får luft. Miss riktigt använder hela mitt ansikte och min tunga kommer åt överallt. Hon vänder sig nu om så att hon har händerna fria att börja ge mig behandling på min kropp. Hon tvingar mig nu att koncentrera mig på hennes anushål. Känner hur hon klämmer och drar i mina bröstvårtor om jag inte slickar hennes anushål tillräckligt bra.

Hela situationen är så förnedrande..men blir strax varse att Miss kommer testa mig ännu mer..Miss tar tag i min kuk och börja runka den skönt. Hon beordrar mig att fortsätta slicka både hennes fitta och anus. Det är så skönt för min kuk och jag känner att jag börjar komma..men plötsligt slutar Miss. Hon frågar hårt om jag skulle göra allt för att få komma..om jag skulle göra allt för Miss? Då jag inte svarar tillräckligt fort vänder sig Miss om och ger mig några svidande örfilar. Svarar sedan att jag gör allt för att få komma..och känner nu plötsligt att bröstklämmor sätts på mina ömtåliga bröstvårtor. Gör otroligt ont, men uthärdar bara för att jag vet att Miss blir kåt av denna tortyr. Som belöning börja Miss runka min kuk igen..en stund till. Sen vänder hon sig om. Igen..Miss sitter nu med fittan över mitt ansikte..vänt sig om igen med ryggen emot min kuk..håller ena handen bakom sin rygg på min kuk. Frågar igen om jag gör allt för att komma..?Svarar lite snabbare, men får ändå örfilar. Är så kåt nu att jag verkligen gör allt..svarar "Ja Miss, jag gör allt"..sekunderna efter känner jag hur Miss fitta blir ännu blötare och helt varm..och jag känner plötsligt hur hela mitt ansikte blir helt vått av hennes kiss och jag hör Miss säga att jag ska svälja..Situationen är så förnedrande..jag skäms. Men känner mig samtidigt trygg med Miss och nöjd att jag bevisat för henne att jag gör allt för att få komma.

Får nu oväntat beröm av Miss att jag varit en duktig pojke som vågat visa hur pervers jag är. Hon tittar mig i ögonen och börja runka min kuk igen..långsamt men nu med en annan målmedvetenhet än tidigare. Hon säger att nu är det min tur att komma. Till min glädje tar hon nu kuken i munnen och börja suga mig samtidigt som hon börjar knulla mig med buttpluggen..det är obeskrivligt skönt och Miss berättar för mig att hon kommer ta all min sperma i munnen när jag sprutar..att jag var duktig som fått Miss att komma..att jag gjort henne kåt..hennes behandling är fullkomligt underbar och jag känner nu hur hela mitt underliv drar ihop sig..och tre dagars sparade sperma..sprutar ut i Miss mun.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar