tisdag 14 januari 2014

Varför jag är så hård

Jag får ofta höra att jag har höga, jobbiga och omständiga krav. Visst är det så. Å andra sidan behöver jag inte vara desperat. Visst hade jag kunnat ha mycket roligare om jag bara släppte på mina krav. Å andra sidan, jag kompromissar väldigt bra, dock aldrig med viktiga ting.

Det är ett krav att vara testad.
Det är ett krav att inte ligga runt.
Varför? Jag är inte monogam och jag förväntar mig inte att mina partners är det heller, men jag lägger en standard och har hög integritet, och det är den jag marknadsför. Mina krav ger mig och mina partners en trygghet. Om vi alla är testade och har lika höga krav på sexpartners så kan vi fortsätta leva våra liv...

Om jag skulle ligga runt med alla jag träffar så tror jag inte jag skulle kunna fortsätta träffa de jag träffar nu. Ingen av oss har råd att riskera att få en std. Genom att ha mina krav bevakar jag mina och mina partners intressen. En gest jag vet uppskattas. Om man inte förstår spelreglerna så leker vi inte samma lekar och då finns inget här att hämta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar