torsdag 31 oktober 2013

The score board

Varför jag plötsligt tröttnat kan sammanfattas med:
På ett och ett halvt år har jag:
Varit på över trettio ickegivande dejter.
Stått på plats men dejten inte dykt upp mer än fem gånger.
Bestämt dag men inte tid och plats och över femtio personer har inte lyckats vara tillgängliga för att bestämma "det sista".
Blivit lovad att de ska återkomma för att boka dejt av över femtio personer.
Ingått avtal med cirka tjugo personer som sedan inte gått att få tag på.

Det går inte att hålla på med BDSM eller någon sorts relation öht med folk som inte är tillgängliga och jag har jagat nog med människor senaste tiden för att orka med att välja in veliga människor i mitt liv.

Visst man ska ge folk tid att tänka men någonstans har man ett ansvar när man vill inleda en relation med någon att kommunicera och jobba på att det ska hända. Jag befinner mig alldeles för ofta i förhandlingar som sedan dör, eller att folk skiter i att fullfölja sin del av avtalet och skiter i att jag allokerar min tid och planerat och puzzlats för att se till att hålla min del!

Tidsfristen för att få fira min födelsedag med mig har gått ut. Jag har bokat upp mig månaden ut med folk som vill fira med mig!

Jag fyller år om en och en halv timme!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar