söndag 20 oktober 2013

BDSM eller sex

Jag ställde sub frågan om han bara fick välja att ha sex eller bdsm för alltid, vad skulle han då ta. Sub valde sex. Jag väljer BDSM. Respecting mistress skrev just ett intressant inlägg om rotting som substitut för sex. Det slår mig att kvinnorna inte har ett sexliv när de kan. Jag och mitt tålamod klarar inte av kyskhetslekar annat än på distans. Vill jag ha sex så ska det vara en möjlighet, när vi inte ses så finns det ingen anledning att sub har privilegier då han är för upptagen för att ses. Sex är trevligt och skönt så varför har man inte det? Nu har jag ju en kk som står för sexbiten så jag behöver inte tänka på sub alltför mycket om han inte förtjänar sex... Men att sub inte förtjänar sex slår definitivt tillbaks på mig då jag inte får något...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar