söndag 27 oktober 2013

Jag lägger ner BDSM

När jag ändå håller på att fatta livsavgörande beslut:

Jag lägger ner BDSM.
Jag hade några intervjuer under dagen, de kommer inte hända. Dels då ingen hört av sig och dels så har jag bokat in mig på annat.

Det var den stora baksidan som inte längre gör det värt det. BDSM kräver mycket av ett förhållande och jag ägnar bara tid åt att jaga förhållande. Mina avtal har bara lett till massa frustrationer och ärligt talat så har jag bara stött på folk som sålt in precis allt för att sedan skita i att leverera.

Jag är trött på att stå ute stormiga dagar och vänta på folk som inte kommer. Jag är trött på att vänta på att folk ska höra av sig för en träff enligt avtal. Jag är trött på att ligga ensam för att jag inte är prioriterad. Jag är trött på människor som bara hör av sig enligt deras villkor för att få sitt och sedan aldrig höra av sig. Jag orkar inte anpassa mig efter andra som inte ordnat upp sitt liv och kan bestämma sig.

Jag har inte tid att skapa nya relationer den närmaste tiden, än mindre jobba på att det ska fungera. Det får helt enkelt vara nu. Nog är nog och jag ellimimerar en stor stressfaktor.

Det kommer kännas tomt och trist då jag ville syssla med BDSM mycket mer men jag gör bäst i att leta en hobby som inte involverar andra!

Därmed bloggen on hold tills det kommer bättre dager! Jag tackar för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar