onsdag 2 oktober 2013

Älska mer

Hur ofta berättar vi att vi uppskattar människorna i våra liv? Jag har turen att jag ofta får höra hur omtyckt jag är! Jag märker att följdeffekten är att jag har lättare att bekräfta andra. Jag berättar ofta för mina vänner att jag uppskattar dem och att de ställer upp för mig, lite så att det blir awkward hur mycket vi använder det förhatliga ä-ordet. Sub blir alltid lite off när jag berättar att jag tycker om dem och uppskattar vår tid tillsammans. Att ha en sub är en gåva och jag tycker det är viktigt att sub vet att jag uppskattar det!

Vem blir inte glad av ett sånt här morgonsms: "Har jag sagt till dig att jag älskar dig, du är en av de finaste vänner jag har och jag är SÅ så tacksam för att du är du :)" Gjorde min dag faktiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar