söndag 27 oktober 2013

Strategen vann

Jag flyttar. Ju mer jag suger på karamellen så ser jag fördelarna. Läget och lägenheten lämnar mycket att önska men de kompromisser jag gör duger mer än väl. Jag kommer närmare mina vänner, klipper byte till sub och bor ännu närmare matbutiker och restauranger...

Viktigast av allt, jag kan äntligen återuppta pole dancing.

Sub kan pusta ut. Det var många flaggningar men jag kommer bo i knät på mina vänner och inte sub. Jag kommer kunna vara mer spontan till träffar dock med gott avstånd.

Jag gillar detta kapitlet. Denna lägenhet symboliserar mer jetset-livet jag levt i början av min singelkarriär. Nu är jag definitivt redo att trappa ner och vara hemma mer. Jag känner mig vuxen då detta kommer innebära att jag för första gången betalar elräkningen, förutom mina föräldrars då jag varit räkningsvakt...

Om det inte funkar så är det bara att fortsätta leta! Jag köper mig själv handpenningstid...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar