lördag 19 oktober 2013

Duktiga dagar

Satte höga krav på en duktig helg.
Inget uteliv med alkohol. Mer chips och film och goda vänners sällskap.

Går i farliga tankar och lockas av möjligheterna. Min bostadssituation ska lösas inom ett halvår har jag bestämt. Går i köpestankar och kommer mer eller mindre lägga ner mitt dyra leverna. Handpenning, handpenning och handpenning!

Lockas av att byta läge och livsstil mot 3000 i bostadskostnad. Läget innebär ju extra sociala kostnader och en osund livsstil med människor som inte är alltför hälsosamma.

Jag är trött på människorna, hyresvärden, mitt vilda leverne och att inte jobba på min ekonomi.

En flytt kommer bli gynnsam på alla sätt och vis.

Att ha en miljon i handen om sju år lockar om inte annat. Frågan är var i livet jag är om sju år!

Jag tycker om när jag är motiverad och tar tag i saker istället för att lulla runt. Det var lite för längesedan sist...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar