söndag 27 oktober 2013

Bilders vara eller icke vara

Jag och sub disskuterade detta med bilder någon gång när vi träffades och skulle redovisa våra hittepå. Sub störde sig på att vissa profilbilder med tjejer ju var dominanta män som visade upp sina trofeer. "TJI FICK DU!" skrek jag då. Tji får jag varje gång jag nappar på trevliga assbilder och ser att profilen är på en dominant kille och inte någon som vill få sitt ass spankat... Varför valde ni just ert ass då?!

Nej jag kan verkligen inte förstå dessa profilbilder med extremt vältränade kroppar. Särskilt när det inte är kontoägarens egen kropp och särskilt när kontoägaren verkligen inte har en sådan kropp!

Självklart ser jag en sexig ryggtavla och ett läckert ass som måltavlor. Men vet sedan att det handlar om bekräftelse och väldigt mycket fuck tease. Jag hade en sub som brukade skicka retsamma bilder, väldigt mycket fuck tease! Jag tycker faktiskt inte om bilderna, det är alldeles för mycket fuck tease för att någonsin bli något. Ärligt talat så har bara en enda av de många trevliga kroppsbildsprofilägare åstadkommit något, och det är den som är stabil och trofast. Alla andra har bara fått bekräftelse och sedan aldrig kommit till skott.

Det händer ofta att jag får förfrågningar som enbart går ut på att bekräfta någons utseende. När de väl fått ett "tja du var inte fy skam" så hör de aldrig mer av sig så nu pallar jag inte längre. Det känns som om många hänger i dejtingsfären bara för att få bekräftelser på sina bilder.

Med allt det där i åtanke uppskattar jag verkligen neutrala bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar