söndag 5 maj 2013

Om mig

Tanken med denna bloggen är ju att samla mina BDSM-tankar och "marknadsföra" mig själv inom BDSM-världen igen. Det verkar trots allt som om jag vill ha ett BDSM-förhållande igen.

Jag är en tjej som närmar mig 30-strecket. Karriärsmänniska med bra jobb och stabil ekonomi. Helt enkelt ett stabilt liv och jag har höga ambitioner och planerar att bli något.

Singel sedan ett år tillbaka. Bröt upp från ett fleråigt aktivt BDSM-förhållande. Vi träffades genom BDSM-siter och gick på ett antal BDSM-träffar. Någonstans tröttnade jag och tog en paus. Någonstans tröttnade han på min paus och vi gled isär.

Jag har inte varit aktiv med BDSM sedan jag blev singel. Eftersom jag hade tagit en paus och faktiskt inte visste vad jag tyckte om BDSM så har jag inte letat sexpartners som har samma preferenser utan samtliga har varit "vaniljare" med, vad de själva försöker påstå, eventuellt intresse för "lite vildare sex". Jag kan säga att efter att ha haft ett antal sexpartners som mer eller mindre visat avsky för bokstavskombinationen när jag släppt bomben så har jag valt att redan i förhandling berätta om min kink. Sedan att folk påstår att de är intresserade av att prova på och det inte funkat är ju en annan sak.

Ju mer tiden gått och ju mer vaniljsex jag har desto mer börjar jag märka att jag behöver ha BDSM i mitt liv. För mig är det en möjlighet att ohämmat vara den jag är, det ger utlopp för vissa agressioner samt frustrationer (även om agression och bdsm inte hör ihop så hjälper det faktiskt)och jag känner att den delen av mitt liv saknas för att jag ska vara komplett. Jag lider inte av sexuell frustration, mig veterligen har det aldrig hänt, det är nog mer lekfrustration jag känner av egentligen.

Det jag tycker bäst om inom BDSM är interaktionen med min sub, att kunna kontrollera och så gillar jag mindfuck, även om ingen sub egentligen vill ha smärta så vill de ändå ha smärta, motsägelsefullt... Det finns inget som lugnar mer än när man läser av en sub, att låta saker ske i en viss takt, att lägga upp "spelet" och se till att allt flyter på. Samtidigt är det fascinerande att titta på när suben försöker hantera smärtan, att se hans kropp kämpa. BDSM behöver inte vara fysiskt sexuellt för mig, men det blir ändå sexuellt även om man inte har sex... BDSM för mig är en personlighet, livsstil, hobby.

Kontaktannonsdelen: (observera att denna inte längre är relevant. Ny finns)
Det jag söker just nu är en sommarlekkamrat som jag kan träffa någon gång i månaden. Gärna oftare men eftersom jag försöker leva ett socialt liv med mycket fart och fläkt vill jag inte ge mer commitment än någon gång i månaden. Jag tror att jag i framtiden letar FLR men jag har inte den lusten att lägga ner så mycket tid på ett förhållande just nu.

Mina preferenser är spank och bondage. Mina favoritredskap är rotting och paddel. Jag sysslar inte med pet play eller crossdressing. Mina preferenser är alfahanar, 25-35 år, med en vass attityd som behöver plockas ner på jorden. Jag föredrar mina män manliga, självsäkra och definitivt självgående. Jag kräver drogfri sub, och blandar inte in alkohol i leken. Sex eller osexrelaterat så ska du ändå vara testad för könssjukdomar. Jag testar mig en gång per år och har min nästa tid bokad i dagarna. Och jo, utseende spelar roll.

Vill du hamna i förhandlingsläge med mig så titta på Checklistan med min erfarenhet
och se om jag är något för dig, fyll sedan i Checklistan för sub så ser vi om jag finner din profil intressant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar