söndag 5 maj 2013

Blogg stats

Just nu håller jag på finlira, planlägga och definiera denna blogg samt mitt eget BDSM. Trots allt ska bloggen sätta tonen för vilken riktlinje jag vill ta inom BDSM. Jag behöver det för att reda ut mig själv. Och sedan måste jag förbereda inför den kommande månaden då jag kommer vara mycket på resande fot och sova ensam många nätter, jag behöver helt enkelt förbereda en hobby...

Jag har börjat samla allt material jag hittat senaste månaderna och är på att leta upp allt jag postat under min tid som utövare. Letar fortfarande mina äldsta noveller, verkar tyvärr som om siten lagt ner så får ta och plocka upp dem någonannanstansifrån.

Jag sitter och meckar, skapar, editerar och har mig ssamtidigt som jag långsamt marknadsför bloggen och sätter den i rampljuset. Den är långtifrån klar men jag börjar få en del besökare. Man kan ju bli lite glad när jag ser att över halva min besökskrets är svensk, OK, jag har ju själv startat marknadsföringen i Sverige. Sedan att en femtedel av besökarna är från USA, ja, min host, Blogger, är ju amerikansk. Det som förvånar mig dock är att tyskarna hittat hit! Jag har valt att blogga på svenska för att jag märkt avsaknaden av BDSM-bloggar med femdom inriktning på svenska. Jag har helt enkelt inte hittat någon som är aktiv idag. Jag följer dock dagligen de amerikanska.

Stats:

Sweden 27
United States 10
Germany 9

Pageviews today
30
Pageviews yesterday
16
Pageviews last month
46
Pageviews all time history
46

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar