söndag 5 maj 2013

Inga märken


I en av de senaste förhandlingarna fick jag tänka ut hur jag skulle kunna utföra bestraffningar som inte lämnade märken eller riskerade"stelhet". Min åsikt är att straff ska kännas ett tag men i vissa fall är det inte alltid möjligt, särskilt när man har det vanliga livet i åtanke. Jag försöker alltid komma på straff som matchar brottet:

Försening
Min tid har slösats, då tänker jag på en timeout där sub står i skamvrån och får tid att tänka på hur dyrbar tid är numera. Om sub ifråga inte är anal shy så hade jag även tänkt markera med figging.

Tankar på att dominera tjejer
Nu var det inte förhandling med en switch jag pratar om. Sub tyckte det var smart att skämtsamt kläcka ur sig att det kanske var tjejer som behöver smisk. Nej, jag tillåter inte sådana tankar av mina subs. I min värld är det Girl Power och killar står lägst i rang så det är en attityd som definitivt måste korrigeras. Det enda lämpliga är ju strap-on för att lära honom vem det är som styr.

Kass attityd
För lite mildare kass attityd tycker jag att vanligt smisk räcker. OTK med skohorn brukar gå över över natten.

Ful i munnen
Jag förväntar mig gott uppförande av mina subs. Om sub har hetsigt temperament och svär som en borstbindare kan det ju vara lämpligt att såpa munnen på honom och sedan ställa honom i skamvrå.

Kuken och analen tenderar ju vara rätt tacksamma objekt om man vill sikta in sig på områden som kan vara diskretare:

Läste någonstans att ett par hanterade bestraffning i samband med övernattande gäster med hårborste på kukhuvudet. Det skulle tydligen vara relativt tyst och lämnar inte synbara märken samt ömma ett tag.

Hade det varit en anal shy sub så hade jag nog bytt ut anallekar mot att topsa urinröret med tabasco. Dvs lite hetta (tabasco, wasabi, tigerbalsam) på tops och sedan in i urinrör (eller analen med om sub inte är anal shy, där kan man även testa tandkräm). Tillräckligt kännbart en stund.

Snärta pungkulorna med ett gummiband är också något som är diskret och kännbart. Dock är det lite väl tråkigt tycker jag, jag blir så otålig.

Sedan har vi breath control, klämmor och electro play.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar