söndag 5 maj 2013

Hur tänker du nu?

Älskling. Hur tänker du just nu? Hur tänker du när du ligger där? Fastkedjad i sängen. Armar låsta. Benen låsta. Munkaveln är på, annars kanske man skulle kunnat fråga. Nu är det inte värt att fråga, Jag kan ju inte få något svar. Dina blåa ögon följer minsta rörelse jag gör. Är det rädsla? Är det kåthet? Är det en blandning av dessa två?

Hur tänker du? vad tror du jag ska göra med dig? Det är faktiskt så att jag kan göra precis vad jag vill med dig. Hur mycket motstånd kan du göra där du ligger? Fastkedjad i sängen. Armar låsta. Benen låsta. Munkaveln på, så att du inte kan protestera.

Jag närmar mig dig. Sätter mig gränsle över dina ben.

Hur tänker du nu? Tror du jag ska slicka din hals sådär som jag vet att du älskar att jag gör? Låta tungan leta sig runt bakom ditt öra. Slicka halsen. Arbeta mig neråt. Kyssa dig på bröstkorgen. Arbeta mig neråt. Slicka din vältränade mage.

Stanna upp vid magen. varva, ömsom slicka, ömsom kyssa. Jag älskar din mage och jag vet du älskar när jag kysser den. Tror du jag ska arbeta mig runt din navel? Kittla den lite med tungspetsen. Du brukar säga att det kittlar så skönt i hela kroppen när jag gör det. Kanske gör jag det idag, kanske inte. Tror du jag stannar där, över bälteshöjd? Tror du jag ska fortsätta neråt? Ner mot DEN. Den borde nog vilja ha uppmärksamhet. Tror du jag kommer ägna den någon uppmärksamhet idag? Tror du att när jag är klar med din navel att jag fortsätter kyssa dig, längre och längre ner? Kyssa dig tills jag når DEN.

Tror du jag kysser DEN? Jag kanske rentav börjar slicka den? Slicka den alltmer. Låta tungan arbeta. Låta läpparna arbeta mer. Tills... tills jag stoppar DEN i munnen. Vad kommer jag göra då? Kommer jag börja långsamt och stoppa in DEN lite i taget. Reta dig lite och dra ut den. Kommer jag då stoppa in den igen och ge dig en avsugning? Kommer jag låta dig komma i min mun? Kommer jag sluta innan du kommer? Var går dina tankar? Vad av detta kommer jag göra? Kommer jag ens göra något av detta?

Jag lutar mig framåt och kysser dina läppar. Suger lite i dem. Naffsar underläppen lite retsamt. Du kan inte göra motstånd.

Du kan inte ens kyssa mig tillbaks.

Hur tänker du nu? Tror du jag kommer resa mig upp lite? Låta dig se på medan jag sakta smeker mig själv. Låta dig se på när jag arbetar mig in i mig själv. Ett finger. Två fingrar. Smeka mig utanför. Låta dig se på när jag kommer på egen hand.

Dina armar är låsta. Dina ben är låsta. Du kanske stönar lite av kåthet om du ser mig smeka mig själv men munkaveln filtrerar nog bort det mesta. Kanske skulle jag stöna mer än dig?

Jag tar ett tag med handen runt DEN och drar lite i den.

Hur tänker du nu? Tror du jag kommer fortsätta? Dra hårdare. Dra snabbare. Låta tummen räkna sedlar på ditt glänsande ollon.

Runka av dig tills du kommer. Kommer jag kanske sluta innan? Tror du jag kommer sätta mig på den? Rida dig snabbt. Hårt. Du vet hur mycket jag älskar att rida dig. Hårt. Hårt. Hårt. Tror du att jag kommer låta dig komma i mig?

Älskling jag undrar så hur du tänker när du ligger där. Med dina armar låsta. Benen låsta. Munkaveln på...
men frågan är... vad kommer jag göra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar