söndag 12 maj 2013

En varning ute i skogen

Det är första gången vi besöker mina föräldrar ute i skogen. Det är flera kilometer till närmaste grannar och den gamla gården har mycket att erbjuda men tyvärr är det inte möjligt att prova och jag börjar tycka att ditt uppförande börjar bli sämre ju säkrare du känner dig. Vi ska vara här en vecka och jag måste få dig på andra tankar redan nu.

Älskling, kom vi går en promenad i skogen innan kvällsmat, säger jag framåt kvällen. Du kan väl byta om till träningskläder, tillägger jag. Lite motvilligt gör du som du blir tillsagd, även om tonen var mild så har du lärt dig allvaret.

Hand i hand går vi in i skogen. Jag lite glatt och du aningen nervös. När vi är på ett bekvämt avstånd från gården stannar jag.

Bara för att vi är här så innebär det inte att du får bete dig hur som helst, bannar jag strängt. Jag tycker du verkar ha glömt mycket av hur du ska uppföra dig på bilresan hit. Förlåt, svarar du tyst.
Det kommer bli svårt att disciplinera dig när vi är här, men det kommer jag ta tag i så fort vi kommer hem om det behövs. Fram tills dess så ger jag dig en varning du kan ha i åtanke tills vi kommer hem, säger jag medan jag tar fram min fickkniv och skär av en kvist. Dina ögon blir stora och du börjar bedyra att du kommer uppföra dig. Jag låter mig inte bejakas utan beordrar dig att ställa dig mot ett träd.
Du får tolv rapp som en varning, och tänk på att det ekar, skulle du få för dig att skrika så kommer jag bli väldigt missnöjd på dig, säger jag.
Jag ska göra mitt bästa för att låta bli, säger du.
Jag drar ner dina joggingbyxor och boxers så att ditt ass blottas.
Räknar du, säger jag mer konstaterande än frågande.
Du stönar fram "ett" mellan sammanbitna tänder efter att första rappet landar på ditt ass. Jag hör på din andning att du får kämpa hårt för att hålla inne skriket. Lugnt och metodiskt placerar jag ut rappen på dina skinkor medan du räknar. Dina andetag blir häftigare för varje rapp och vid tolv matchar ditt ansikte ditt ass, jag lättad över att du klarat att rida ut smärtan utan annat än låga stön. Jag slänger ifrån mig kvisten och ger dig en tröstande kram. Du gråter ut medan jag berömmer dig för att du lyckats härda ut och ta ditt straff. När du samlat dig och torkat dina tårar går vi hemåt igen. Jag muntrar upp dig på vägen.

Dagen efter tycker jag att du uppfört dig sådär fantastiskt bra att du när vi går kvällspromenaden får ditt livs bästa avsugning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar