fredag 10 maj 2013

Kroppsdelar

Jag är en assmänniska. Finns inget sexigare än ett snyggt ass. Det är det första jag tittar på, vill det sig illa så är det där jag vilar ögonen och blir okontaktbar...

Trots det är asset inte det jag föredrar att smiska. När jag började utforska min kink letade jag prygel på rygg. Jag vill nog vidhålla att ryggmärken är sexigare än assmärken men jag har nog inte haft rygg som måltavla mer än en gång. Rygg är lite känsligt för felträff och mitt ex tyckte inte om rygglekar. För rygg använde jag rep, flogger och annat lätt och fladdrigt.

Framsida lår är nog det jag föredrar att slå på. Det ger mig möjlighet att få ögonkontakt med min sub. Sub ser vad som kommer hända och jag ser rädslan och smärtan i subens ögon. Helt fantastiskt. Sedan tycker jag om att sitta i knä och det är en mysig känsla när man vet att det gör ont just där jag sitter.

Insida lår är väldigt trevligt om man vill vara riktigt elak. Tvinga sub att sära benen och hålla dem särade, inte det enklaste. Både framsida och insida lår skaver sedan mot byxorna så det tenderar bli efterkänningar... Man bör även tänka på att hålla för de intima delarna för att undvika felträffar.

Framsida lår kör jag rotting och andra fladdrigare redskap. Insida lår kräver mindre redskap då svingytan är mindre. Brukar köra småpaddlar eller hårborste.

Baksida lår är ju även det ett trevligt ställe att slå på. Gör ondare än ass och blir obehagligt för sub att sitta. Tyvärr inget bra ställe om man vill undvika stelhet, då verkar framsidan bättre. Här funkar de flesra redskap.

Baksida vader gör ont. Liten yta så brukar inte bli många slag där. Lätta redskap är nog bäst då det är lite skydd till benet.

Är ingen fotmänniska. Kan tycka att fötter är smått avtändande. Tycker även att fotsulor inte ger så rolig effekt. Kanske för att jag gör "fel". Men fötter är väldigt känsliga så jag vågar inte ta i. Sedan är det ju lämpligt om sub kan gå normalt, vilket verkar svårt om man rappar fotsulorna... Kört piskor, rotting och klämmor. Mycket ben man kan slå sönder med tunga redskap så lätta och smala är det jag kör.

Tycker händer är roligare än fötter, återigen mycket känsligt och tunna ben man kan slå sönder. Jag kör sladd: tunt, lätt och träffsäkert.

Att slå på kuken gör den känsligare vid lekar. Jag har kört hand oftast. I redskapsväg så är det nog en lätt flogger eller något precisionsredskap som gäller, hårborste, liten paddel eller ridpiska om man slår på kukhuvudet. Om man tar det lugnt så går nog vilket redskap som helst. Gäller att börja löst och se till att ha kontroll över styrka och redskap.

Bollarna gäller nog samma sak. Jag kör oftast hand bara för att ha kontrollen.

Öron är till för att klämmas. Dra i örat gör sub mer fogligare, gör han motstånd så sätter jag i naglarna. Dock finns det de som inte har någon känsel i örat, jag är en sådan, och tyvärr min kk... En sub som lyssnar dåligt kan få en klämma i örat och en stund i skamvrån, brukar ge effekt rätt snabbt.

En klämma på tungan kan också vara kul ibland. Dock blir det mycket dreggel...

Bröstvårtor kan man klämma och piska, ja även om sub är man...

Något jag inte testat ännu är buttcrack och asshål. Ser dock fram emot att få chans att testa det. Blir nog ett tunt redskap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar