söndag 5 maj 2013

Äkta kärlek

Jag har aldrig haft något emot att du varit ute och druckit med dina polare. Det jag haft något emot är lukterna du tar med dig hem. Jag kräver att du sover borta om du druckit öl, rökt en cigarett eller rökt något annat med för den delen. Skulle du mot all förmodan komma hem så vet du att din plats är på soffan. Jag kräver även att du kommer hem utan att väcka mig.

Jag förstår inte vad du inte förstod när du kom hem inatt. Dina vänner ringde och sade att du fått i dig lite för mycket så de skulle skicka hem dig i taxi. Sicka vänner du har, och du var inte i stånd nog att förklara att det sista du ville i det läget var att bli hemskickad. Jag blev väckt och fick klä på mig och gå ut och bära hem dig från taxin. Du var redlös full, antagligen även påverkad och spydde som en gris och fick ta gästrummet. Nu sitter jag och begrundar ditt kommande straff medan du försöker nyktra till. Jag låter dig vara tills du är i stånd att få känningar av ditt straff.

Du sover tills kvällen innan du lyckas ta dig upp. Jag hinner bli otålig. Skamset kommer du ut till mig medan jag tittar på TV. ”Förlåt för i natt” säger du. Jag viftar bort dig. Jag hör hur du går och städar upp i gästrummet och tar en dusch. Det behövs för du stinker rök, öl och spya lång väg.  ”Du kan komma hit sen när du är klar” skriker jag till dig. Du kommer i enbart boxerkalsonger och ditt blonda hår står åt alla håll, det börjar bli aningen för långt, det får vi korrigera senare. Jag pekar mot hörnet vid TVn. Du går dit. ”Händerna bakom huvudet och ansiktet mot väggen”. Jag tittar klart på mitt program utan att ägna dig uppmärksamhet annat än under reklamen. Du har en sexig kropp och i den positionen syns dina arm- och ryggmuskler.

Jag stänger av TVn och går fram till dig. Jag smeker dina axlar, din rygg och din mage. Jag tar ett grepp om din haka och vrider ditt ansikte för att möta min blick. ”Hade du kul igår?” ”Till en gräns” ”Sätt dig i soffan”.  Du sätter dig i soffan och jag sätter mig gränsle över dig. Jag tar ett tag om din nacke och böjer ditt huvud lite bakåt så jag är över dig. Jag stirrar rätt in i dina ljusblå ögon. ”Vad fick du i dig igår?” ”Öl, vodka, och ett och annat gräs.” Jag tror inte du hann uppfatta när det hände utan det du uppfattade var smärtan min hand lämnade på din kind efter örfilen. Av ren reflex har du tagit upp handen för att gnugga bort smärtan. Jag ser hur dina ögon börjar tåras lite.  ”Varför kom du då hem i taxi?” ”Polarna fick i mig en tablett jag spydde upp.” ”Du kunde inte sovit över någon annanstans?” ”Jo, förlåt för att jag väckte dig och kom hem i ett dåligt skick.” Jag böjer ditt huvud ännu mer bakåt och stirrar in i dina ögon. ”Oroa dig inte. Du kommer snart vara mer ledsen.” Jag ger dig en öm kyss och känner hur din kuk rycker till under mig.

Jag går av dig och sätter mig bredvid. ”Lägg dig över”. Jag placerar vänsterhanden över din rygg och låser fast ditt högerben mellan mina ben. Lugnt och metodiskt börjar jag värma upp dina skinkor utanpå kalsongerna med handen. Du stönar till lite då och då samtidigt som jag känner din kuk växa. Efter ett par rapp med handflatan drar jag ner dina kalsonger och blottar dina rodnande skinkor. Fortsätter lugnt och metodiskt göra dina skinkor lite rödare. När jag tröttnar drar jag dig i nackhåret så ditt huvud böjs bakåt. ”Skohornet”. Du reser dig upp och hämtar det långa skohornet och ger det till mig. Jag nickar lätt och du lägger dig på plats över mina ben igen. Du ger ifrån dig ett litet lätt stön då och då när jag får in en riktigt svidande träff med skohornet på dina nu illröda skinkor. Jag ökar takten. Än är vi bara på uppvärmningen, det vet vi båda men jag klappar dig lätt på rumpan med handen. ”Ställ dig upp”. Du ställer dig upp framför mig. ”Vi fortsätter din bestraffning imorgon”. Jag har beslutat mig för att låta dig svettas ett tag till. Jag skickar iväg dig tillbaks till hörnet vid TV:n där jag nöjt njuter av synen av dina rödsmiskade skinkor.

---

”Ta med dig rör 10 upp när du kommer hem”. Jag behöver knappast fundera på den kalla kåren som ilar genom din rygg när du läser smset. ”Javisst älskling. Blir dock lite sen ikväll. Övertid,” svarar du en stund senare.  Man skulle kunnat tro att eftersom vi pratade rör 10 så borde du haft mer bråttom att svara och ta dig hem, men men. ”Ok, du får fixa mat själv och stör mig inte om du blir för sen”, vilket mer eller mindre betyder att du inte får äta något ikväll eftersom du missar kvällsmaten .

Du stövlar in 19.50, aningen stressad efter en hård dag på jobbet. ”Förlåt, det blev sent men hade mycket att göra”, hör jag dig från hallen. Jag går och möter dig. När du ser mig blir du likblek och jag förstår på dig att du glömt röret. ”Förlåt,” stammar du fram. ”Lika bra du skynda och hämtar, och ta med dig rör 3” säger jag kallt. Du hastar dig ner till källaren för att hämta rören där vi lagrar flera av redskapen. Du räcker mig rören så du kan ta av dig skorna och ställa dem prydligt i skohyllan. Jag vet inte om det är för att jag är otålig eller om du sölar lite extra eftersom du är rädd för vad som komma skall. 

Jag funderar på om jag ska skicka in dig i vardagsrummet, sovrummet eller mitt kontor. Jag var upprörd innan jag skickade smset och blev ännu mer upprörd eftersom du kom hem sent och till råga på allt lyckades du glömma röret. Det känns som om du kommer få betala rejält ikväll. Du tittar lite skamset på mig i väntan på direktiv. ”Vi går in på mitt kontor,” säger jag skarpt. Med tunga steg går du före in på mitt kontor. Demonstrativt stänger jag dörren och låser. Inte för att det spelar någon roll, här bor bara du och jag, men rent psykologiskt har det stor effekt på dig.

Du ställer dig framför skrivbordet, rak i ryggen och med armarna bakom ryggen, blicken riktat rakt fram. Jag går runt, lägger rören på skrivbordet och sätter mig ner på min kontorsstol. Du är riktigt sexig där du står framför mig. Fortfarande iklädd dina arbetskläder, dvs mörkblå jeans, vit skjorta, svartgrå slips och en svart kavaj.

”Vilken ände ska vi börja i, tycker du?” Mumlar jag lite för mig själv. ”Att du är glömsk eller för gårnatten?” ”Nåååå?” Du verkar  något nervös. ”Min glömskhet kanske vi kan korrigera, jag hade verkligen mycket att göra idag på jobbet men jag borde ändå ha kommit ihåg,” svarar du ursäktande. ”Och hur allvarligt tycker du det börjar bli när ditt minne sviker dig?”, ”Väldigt allvarligt, jag hoppas du hjälper mig försöka komma ihåg bättre,” svarar du bedjande. Diplomatiskt.

Jag lyfter upp rör 10 och tar långsamt ut dess innehåll. Rör 10 innehåller bland mina värsta redskap, en lång tvådelad tawse. Skräck lyser ur dina ögon, jag antar du minns den fortfarande trots att du bara fått stifta bekantskap med den en gång tidigare. Rör 3 innehållandes en fiberrotting är inte lika imponerande, även om den nog lär svida rejält idag. Demonstrativt lägger jag både rottingen och tawsen på mitt skrivord. ”Du kan ge mig ditt skärp” säger jag kallt. Med van rörelse knäpper du upp skärpet i äkta läder och drar det ur dina jeans och räcker fram det till mig. ”Ned med byxorna”. Lite smått darrande knäpper du upp även byxknapparna och låter byxorna falla till golvet. ”Kalsongerna med”. Nu står du med bar underkropp framför mig. Skjortan döljer ditt könsorgan men du håller ändå händerna framför, liksom för att dölja.  Jag ställer mig i position snett bakom dig. Skjortan döljer dina fasta skinkor. ”Böj dig framåt och händerna på skrivbordet”. Du böjer dig framåt och placerar händerna längs med skrivbordskanten. Jag går fram och viker upp din skjorta så jag får fri sikt till dina skinkor. Gårdagens uppvärmning syns inte längre, dock lär den göra dagen lite mer smärtsam för dig. ”Jag börjar bli väldigt missnöjd med dig, jag hoppas att efter ikväll så kanske du lär dig att sköta dig.” Bannar jag samtidigt som jag höjer ditt skärp. ”Jag ska göra mitt bästa för att göra dig nöjd,” svarar du. ”Det hoppas jag” säger jag samtidigt som jag svingar lädret mot dina blottade skinkor. Du stönar till lite lätt av smärtan. Jag ser att det redan börjat bildats gåshud längs med din rygg och skinkor. Skärpet lämnade efter sig en lite rödare ton. Jag fortsätter rappa dina skinkor och för varje rapp hör jag ett eggande stön så jag slår hårdare och du stönar lite högre. När den röda tonen spridit sig jämnrött över dina skinkor slutar jag. Du känns redan trött, hur ska du orka bestraffningen när du är trött redan efter uppvärmningen…

”Det känns som du behöver vila, du får dra på dig byxorna igen så går vi till sovrummet” säger jag mjukt. Lydigt gör du som du blir tillsagd. I sovrummet ryker alla dina kläder och dina händer binds bakom din rygg. Jag beordrar dig att lägga dig på mage på sängen.  ”Nu kan du vila medan jag jobbar med ditt uppförande”, tänker jag för mig själv.  Jag tar upp fiberrottingen och svingar den lätt i luften. Provar den i handen. Du tittar oroligt på. ”Jadu älskling, ditt minne behöver nog förbättras. Jag tror nog att vi kan göra ett gott jobb med det jag och rottingen, tror inte du det?” ”Jo det tror jag.” ”Jag vill att du räknar. Titta rakt fram.” Jag tar god tid på mig innan jag svingar första rappet mot dina röda skinkor. Jag älskar att se hur din kropp reagerar när den hunnit registrera smärtan. I en tiondels sekund stelnar du till, sedan spänner sig dina skinkor och du rycker till samtidigt bildas ett ilsket streck i rödare ton där rottingen mött dina skinkor. Du stönar och får fram ett ”ett” mellan sammanbitna tänder. Jag placerar direkt rapp två precis under det föregående strecket. Samspelet har börjat, detta har vi gjort förr, jag rappar dig och bannar dig mellan varje rapp och du tar emot ditt straff. Vid tjugo kommer gråten och du snyftar tyst. ”Har du fått nog nu så att du kommer komma ihåg vad jag ber dig om nästa gång?” frågar jag. ”Ja, jag kommer göra mitt bästa för att inte glömma.” ”Bra, annars får jag väl påminna dig igen. Fyra till för att vara på säkra sidan” säger jag. De resterande fyra rappen räknar du medan tårarna strömmar nerför dina kinder. Jag sätter mig ner och smeker dig över nacken tills du lugnat ner dig och ridit ut smärtan. Dina skinkor har nu den mörkröda tonen. ”Lite tawse på det där och du kommer inte vilja sitta på ett tag,” tänker jag nöjt för mig själv.

Jag tar ett tag om din haka så att vi har ögonkontakt. ”Det där var för att du inte kom ihåg att ta med röret. Men nu kommer det som vi egentligen skulle ha avhandla, det faktum att du super dig full, och testar droger som sedan leder till att du kommer hem nerspydd och utslagen. Du vet redan vad jag tyckte om det och du visste konsekvenserna så det är bara att bita ihop och ta ditt straff.” ”Snälla, inte mer idag, vi kan ta det imorgon?” försöker du. Jag tänker efter en kort sekund. ”Nej, vi tar det idag, ska vi göra det så gör vi det ordentligt.” svarade jag och klappade dig lätt på dina ömma skinkor. Du rycker till av obehaget och jag tänker att tawsen kommer svida riktigt mycket. Jag plockar upp tawsen och testar den lätt mot min egen handflata. Sist du fick känna på den hade du gjort ungefär samma sak, kommit hem redlöst full och jag försökte korrigera det, det hjälpte ett tag men tydligen behöver du påminnas.

Jag måttar ett slag mot dina skinkor. Jag träffade precis mellan skinkorna och låren. Du ger ifrån dig ett hjärtskärande skrik och vrider på dig för att komma bort. Jag vrider dig snabbt tillbaks samtidigt som jag smiskar dina ömma skinkor med handflatan. ”Gör om det där och det blir ännu en omgång med fiberrottingen” varnar jag. ”Förlåt, det gör så ont” hulkar du fram. ”Det är det som är meningen” svarar jag kallt. Jag fortsätter låta dina redan sargade skinkor möta tawsens bitande läder. Du slutar göra motstånd redan efter tio slag. Alldeles matt ligger du och snyftar medan jag fortsätter bestraffningen ett antal rapp till, bara för att vara säker på att du lärt dig. När jag känner du fått nog lägger jag undan tawsen.

Jag lossar dina armar och håller hårt om dig tills du återigen lugnat ner dig. Jag smeker ditt hår och du ber återigen om ursäkt för att du inte kan hantera spriten och tvingar mig att straffa dig. Jag säger att jag älskar dig och hoppas slippa straffa dig men det är ditt uppförande har konsekvenser. Du säger att du förstår och att du älskar mig för att jag vill hjälpa dig bättra dig. Vi ligger i sängen och jag håller om dig tills du somnar. Detta är äkta kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar