söndag 5 maj 2013

Intro

Jag hörde hur han kämpade med nycklarna. Hans oförmåga att hitta rätt nyckel i nyckelknippan. Hans oförmåga att hitta nyckelhålet. Allt det indikerade på att han var full, som vanligt en lördagsmorgon som denna. Morgon, det var vad det var. Klockan var fem, på morgonen, och min odåga till pojkvän kom hem full. Det var som vanligt. Men denna gången hade jag en överraskning åt honom. Som vanligt när det var helg hade han valt att dra ut med polarna och festa sig full istället för att vara hemma, hemma med mig. Sedan vi flyttade ihop för drygt två månader sedan hade han festat bort varje helg istället för att tillbringa tiden med mig. Jag hade nu fått nog av alla ensamma nätter.
-Gomman! Hörde jag honom säga förvånat när han såg mig sitta uppe och vänta på honom i soffan i vardagsrummet. Jag såg hur han hade svårt att stå rakt och hur han fick luta sig mot hallväggen för att inte ramla. Nog var han full alltid. Bra dy e vakeen. Jag vill knolla liite. Fortsatte han när jag rest mig upp för att ta emot honom för att stötta honom till sovrummet.
-Inte nu, du är för full, svarade jag och ledde honom till sängs.
-Soooga lite kok då? Fortsatte han och drog fram kuken.
-Nej, lägg dig och sov, sade jag men drog av honom byxorna medan han krånglade av sig sin tröja.
-Meeeen jag äh kååååt, försökte han. Jag svarade inte utan drog bara täcket över honom och han somnade innan jag hann lägga mig i sängen bredvid honom.

Jag vaknade halv elva och såg att han fortfarande sov, han skulle nog sova gott och väl tills eftermiddagen. Jag knuffade lite på honom och av gammal vana rullade han runt och lade sig på mage. Ett stort misstag, gubben, sade jag tyst för mig själv. Nu var det dags för min plan. Jag klev upp och hämtade två handbojor ur garderoben. Handbojorna hade jag införskaffat ur en sexshop i Malmö under veckan. Jag låste fast honom i sängramen. När vi införskaffade vår gemensamma enkelsäng hade jag som tur var promptat för en säng med stålramar, vilket var perfekt för att låsa fast hans armar i. Benen surrade jag fast så brett isär som möjligt med skärpen till hans två morgonrockar. Jag begrundade mitt verk. Han var fastlåst i en X-position. Vad finns det egentligen som är sexigare än en 24årig vältränad, blond kille som är fastlåst och med ett ruskigt vältränat ass helt blottad? Tanken på att jag kunde göra precis vad som helst med honom eggade mig, men jag var hungrig och som sagt, han ville nog sova några timmar till så jag kunde åtminstone äta lite frukost innan jag väckte honom.

Han hade dessvärre andra planer. Jag hörde att han var vaken när jag höll på att steka bacon. Först var det ljudet av handbojorna som skrapade mot sänggaveln när han försökte röra händerna i sidled. Sedan var det ljudet av hur han började rycka i handbojorna. Jag lade lugnt upp mina bacon vid sidan om min omelett och gick in till honom med min frukosttallrik och ett glas apelsinjuice.
-God morgon gubben, vaken nu?
-Vad är detta? Ska vi testa lite bondage, kåtheten riktigt lyste i hans ögon.
-Nu ska vi inte vara sånna, sade jag och ställde tallriken på hans rygg och satte på tvn, något jag brukade göra rätt ofta om helgerna medan han sov. Du förstår, om man låter sin flickvän sitta ensam hemma alltför mycket kommer hon förr eller senare hitta ett sätt att få sin pojkvän att vara hemma lite oftare.
-Vad hade du tänkt göra för att uppmuntra mig att vara hemma mer?
-Jo, det får du väl se. Var tyst nu medan jag tittar på TV, spelade jag med och förväntansfullt lydde han i tron om att vi skulle ha sex. När jag ätit klart och ställt bort tallriken började han dock igen.
-Kom igen nu skynda på, jag vill knulla.
-Strax, sade jag och satte mig gränsle över hans rygg. Jag tog ett tag om hans lugg och drog upp hans huvud och fortsatte med allvarlig röst: Nu ska du lyssna noga på mig. Du är fastkedjad i sängen och jag kan göra precis som jag vill med dig. Tro inte du kan komma undan ostraffat för att du drog ut och festade inatt. En sak ska du ha klart för dig, från och med nu är du god och ägnar mer tid med mig än med dina polare och spriten.
-Jaha? Och vad hade du tänkt göra då? Smiska mig? sade han hånfullt.
-Det är precis det jag tänkte göra gubben, svarade jag honom allvarligt och reste mig upp och plockade upp hans byxor som låg på golvet.
-Meeeen... Jag drog ur hans läderrem ur hans jeans och såg hur hans ögon blev större. Du kan väl ändå inte...
-varför skulle jag inte kunna? Du ligger där du ligger, svarade jag och gav honom ett rapp över täcket.
-Kom igen? Jag måste ju få festa lite. Fortsatte han fortfarande någorlunda hånfullt då han säkert trodde jag skulle fortsätta slå honom över täcket och sedan skulle sexa till det lite.
-Ja, men nu har du vart ute varje helg sedan vi flyttade ihop, dags du lär dig att jag inte är din hushållerska och faktiskt behöver lite uppmärksamhet med.
-Jaja, whatever...
-Vänta du bara... Jag drog av honom täcket och såg hur skräck blandat med kåthet lyste i hans ögon.

Jag tyckte han var oerhört sexig i sin svaga position med sitt ass helt utelämnad och kom att tänka på en sak och gick ut i köket. I kylskåpet fann jag det jag sökte, nämligen en ingefärarot som blivit kvar när jag lagade en asiatisk wook några dagar tidigare. Jag skalade den och gick in i sovrummet med den. Hans blick talade om att han förstod väldigt lite av det jag planerat. Jag satte mig ner bredvid honom i sängen och medan jag med den ene handen lekte med hans långa blonda hår letade jag upp hans hål med den andra handen.
-Nej vad tänker du göra? Jag visste att han hatade alla försök att penetrera hans hål. Med ett finger vidgade jag lite lätt på hålet. Ge fan i det där, fortsatte han. Jag fick in ett andra finger. Han gjorde allt för att spänna sina skinkor och vicka på asset, vilket var ganska svårt då jag hade anat det och bundit benen som jag gjort.
-Vad tänker du göra åt det gubben? svarade jag och tittade djupt in i hans mörkblå ögon. Han började rycka i handbojorna, men han satt stadigt fast. Jag tryckte ner hans nacke. Kysste hans rygg. Han slutade för en tiondels sekund att vicka på asset. Jag tryckte snabbt in ingefäran halvvägs i hans hål. Han skrek till men jag ignorerade honom och tryckte in ingefäran längre in.
-Ta ut den, snällaaaaaaaaaaaa... Hans ansikte blev rödare för var sekund.
-Nej, svarade jag och kysste honom. Jag höll om hans huvud och lekte med hans hår medan jag tittade på hur hans skinkor frenetiskt försökte få ut ingefäran, men jag hade läst på och därmed skurit änden så att den inte skulle vara lätt att trycka ut.
-Ta ut deeeeeeen. Annars.... Han började nu bli desperat och skruvade mer och mer på sig samtidigt som skinkorna jobbade.
-Om du fortsätter sådär kommer jag bara låta den sitta i längre.
Efter en stund av svärande och bannande från honom bestämde jag mig att det var dags att sätta honom på plats på riktigt och reste mig upp. Han tittade lättat på mig i tron att jag skulle plocka bort ingefäran men den lättnaden försvann när han såg att jag pånyo tog upp hans läderrem och ställde mig upp bredvid honom.
-Neeej, snälla, jag ska aldrig mer festa om du bara tar ut den. Det gör ont.
-Bra, då kanske du gör som jag säger i fortsättningen men det är lika bra det gör lite mer ont när vi ändå håller på, svarade jag och rappade till honom hårt över skinkorna. Han ryckte i handbojorna och skrek till av smärta. Jag gav honom genast ett nytt rapp som träffade över låret. Hans svett började nu blandas med tårar. Diverse hot och bannelser började göras hörbara och de efterföljdes snabbt av alltfler rapp över hans ass. Även när endast snyftningar och gråt hördes från honom fortsatte jag rappa hans sexiga ass. Vissa rapp träffade över hans hål och ingefäran och dessa ledde till att hela hans kropp spändes och han skrek allt vad han orkade. Jag var nu oerhört kåt men fortsatte rappa honom. Hans ass var nu illrött och helt täckt med märken från där hans läderskärp träffat, även låren och delar av ryggen hade träffats, min träffsäkerhet var kanske inte den bästa men jag hade kraft bakom mina slag och där jag träffade gjorde det ont, på honom. Själv blev jag bara kåtare.

Efter säkerligen en förtio rapp blev jag trött i armen och var sådär extremt kåt jag bara ville våldta honom och låta honom knulla mig hårt, hårt, hårt. Jag tog av mig mina underkläder och lösgjorde hans ben. Jag smekte hans ömma skinkor och kände värmen.
-Ta ut den, snälla söta rara gumman, ta ut den, snyftade han fram. Jag kysste hans nacke och drog ut ingefäran ur hans hål. Jag fortsatte att smeka honom över asset, låren, ryggen, nacken, håret. Jag kysste honom och han mötte min kyss. Upphetsad som jag var letade jag fram en nyckel och låste upp hans högra hand så att jag kunde få honom på rygg. Han ville inte först men ett par rapp med handen över hans redan ömma skinkor gjorde att han motvilligt vände på sig. Jag såg att han hade stånd men ignorerade det och satte mig över hans ansikte. Han fattade genast galoppen och började slicka. Jag blundade och njöt, slicka hade han alltid varit bra på. Jag kände snart hur orgasmen närmade sig och strax vrålade jag ut den.Det var den kraftigaste jag någonsin haft. Vimmelkantig och fortfarande kåt kysste jag honom. Jag såg hans kuk och var fortfarande oerhört kåt. Jag satte mig över den och började rida. Hårt och snabbt. Jag såg smärtan i hans ansikte, smärtan som kom från hans nysmiskade ass, men hans ögon lyste av kåthet, kåthet från hans kuk som blev hårt riden. Upp, ner, upp, ner, högt tempo. Hans lösa hand greppade nu ett frivilligt hårt grepp om sängramen, jag förstod att han nu var nära att komma och jag kände att jag började närma mig min andra orgasm. Hela hans kropp spände sig när han kom och jag kände hur han sprutade i mig och då gick det för mig. Utmattad lade jag mig ner och somnade bredvid honom med hans fria hand runt mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar