söndag 29 september 2013

Dominans, bitchighet, förväntningar

Ibland går jag hem med insikten om att jag mest troligt framstått som en odräglig skitunge, bitchig eller något annat pga min agressiva stil när det gäller att driva igenom mina förändringar. Gränsen mellan dominant och driven och bitchig kan ibland vara hårfin...

Ibland undrar jag vad folk förväntar sig av mig på intervjuer. Med sub har jag fått höra att jag framstår som klen men att skenet bedrar...

Jag har förstått att människor inte tycker om min agressivitet och jag undviker gärna att lägga mig i andra människors liv. Att börja dominera och ge kommando etc direkt känns helt fel. Jag tror på eget ansvar och sub bör ju kunna klara sig på egen hand först...

Jag är helt enkelt inte den som kommer börja ta kommandot och bitcha runt på intervjun. Då har vi det överstökat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar