lördag 14 september 2013

Tillbaks på marknaden

Jag söker en seriös lekkamrat och kk med mer betoning på vänskap än det sexuella. Det handlar mer om att ha någon att kunna göra saker med och några dagar i veckan ha ett förhållande men samtidigt kunna leva mitt singelliv resten av tiden.

Du ska givetvist se bra ut, ha en dominant och självständig personlighet. Vara i kretsarna kring 27-38 år.

Resten av min blogg säger väl vilken typ av lekar jag föredrar.

Värt att tillägga är att jag är trött på människor som lovar mycket men inte levererar. Jag lägger ner mycket tid på mina kk och vill ha uppskattning för det. Det är ett halvtidsförhållande mer eller mindre vi pratar om och efter jobb och familj vill jag bli prioriterad, dvs innan vänner och allt annat! Om du inte kan leverera så gör inget försök!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar