torsdag 12 september 2013

Intimitet

Det skär i hjärtat nu men river dessa game planen med. De har varit up next så länge nu att jag tröttnat. Det hade kunnat bli rätt så storslaget. Eftersom de hade så stor potential så är jag mer detaljrik i beskrivningen. Det förtjänar de...

---

Sub läggs över knät och får smisk, först med handen, sedan med korta redskap. Asset masseras med jämna mellanrum för att kunna avnjuta värmen och intimiteten.
Sub beordras att gå och förbereda ingefäran. Jag står och kramar om. Ibland ger jag hårda nyp.
Sub tilldelas en längre tids figging. Sub på mage på sängen. Subs ass masseras och analen smeks innan isättning. När ingefäran väl är i lägger jag mig ner och sub trycks mot mina bröst och jag kramar honom hårt så jag kan känna hans kropp rida ut smärtan. Kanhända somnar vi så. Bäst att ställa timer, sub ska ju inte behöva straffas längre tid än vad som är sagt...

---

Sub bunden på rygg i sängen. Jag ligger på sidan bredvid. Vi hånglar och plötsligt nyper jag subs bröstvårtor. Fortsätter med hårda lekar som pungslag och klös medan vi hånglar.
Jag tittar sub i ögonen medan jag håller för näsa och mun. Låter sub kippa efter andan några sekunder innan jag återigen stryper lufttillförseln. Hångla medan sub desperat försöker få luft, kan jag syresätta honom måntro ;)

---
Ståendes och liggandes alternerar vi positioner så att jag kan krama om sub hårt med vänsterhanden och piska och slå honom med högerhanden. Ibland ser jag honom i ögonen medan jag tillfogar honom smärta, ibland kysser jag honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar