söndag 8 september 2013

The silent treatment

Det jag inte förstår är the silent treatment. Ställ en fråga och få svar, eller inte. Är frågan jobbig eller svaret negativt så får man inget svar. Jaha. Ett snabbt meddelande om att motparten är upptagen och behöver en paus hade underlättat VÄLDIGT MYCKET!

Det är ironiskt, de få tjejkompisar jag har verkar ha exakt samma problem som jag. Vanligt förekommande fenomen tydligen. Grabbarna blir bara fuckteasade. Been there done that, blivit fuckteasad alltså, hade aldrig fuckteasat någon.

Det är sjukt fult och jag förstår inte varför det är så jvla svårt med "jag är upptagen i en månad framöver" eller så... Det är aldrig kul att inse att "jaha inget sex på en månad blev det och det har du vetat hela tiden..."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar