tisdag 10 september 2013

Stalltjej?

Det är något med stall alltså. Jag tycker inte om lukten, skiten, hästarna och ridning. Jag har ju så dålig taktkänsla att det förstör mitt sexliv.

Trots allt det negativa gillar jag stall. Det är nog piskorna, dominansen av något med egen vilja, tja rätt mycket bokstäver som flyger förbi en.

Jag var där idag. Skulle tränat men eftersom halsen fortfarande ger mig problem så gav jag upp den tanken. Mest för att jag inte var motiverad. När förfrågan kom om huruvida jag ville hänga med på en roadtrip till ett stall så visst, varför inte.

Jag saknar tempot i mitt liv. Kaoset var påfrestande men bättre än denna stiltje. Jag gjorde fel val när jag trodde jag behövde en paus och att en temposänkning var på sin plats. Nej jag behöver fart, kastas in i saker, träffa nya människor och göra saker spontant och oplanerat.

Ska nog återuppta dejtandet, om inte annat så för att träffa nya människor.

Eller så hänger jag mer på stallet och snackar skit med randomt folk...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar