lördag 7 september 2013

Dominans och förolämpningar

Just nu verkar trenden att skicka mig förolämpningar i form av "hur kan du vara dominant?" när jag frågat vad de menar så har det blivit frågor som "är det inte nervöst?" eller "fysiska svårigheter".

Pga min storlek kan jag förstå fysiska svårigheter men ärligt talat hur många tjejer har inte gett sin kille en örfil när han gjort något dumt? Vill man så kan man.

Jag förstår däremot inte varför jag inte psykiskt skulle klara av det... Återigen vem har inte gett sin kille en örfil eller skällt på honom när han gjort något dumt?

Dominans för mig är något man kopplar på i vissa lägen, jag råkar bara ha mitt läge påkopplat mestadels. Jag är inte van vid den undergivna rollen dock har jag den med min chef, även om denne ibland undrar om jag vet vem som styr...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar