måndag 8 juli 2013

Tömma bollar

Sysslar man med kyskhetslekar så kan det ibland vara bra att lätta på trycket. Men man vill inte att suben får det för skönt heller. Pluggar på "förstörd" orgasm, dvs "ruined orgasm". http://en.m.wikipedia.org/wiki/Erotic_sexual_denial. Jag vet tyvärr inte vad den svenska termen är. Principen är enkel: sluta stimulera när orgasmen kommer. Syftet är att tömma bollarna utan att suben får det alltför skönt. Väldigt lite material om det överhuvudtaget märker jag. Får göra en Game plan på måfå utan alltför mycket inputs:

Vad sägs om en timmes stimulans. Kräver sex uttömningar, man måste ju vara säker på att där får mö plats så att man slipper göra det för ofta helt enkelt... Lyckas inte sub utföra på angiven tid så blir det penalties!

Självklart måste suben avbryta stimulansen precis innan orgasmen kommer. Syftet är att spruta och definitivt inte att få en skön orgasm!

Sperman samlas i en behållare och mängden mäts och jag får bildbevis samt mängdinfo skickad. Bild skickas på tom behållare när uppgiften påbörjas. Sedan en bild efter varje uttömning.

Som tack för att suben fått lätta på trycket tycker jag han kan städa upp efter sig, genom att dricka upp sperman!

Konsekvenser:
Om sub av någon anledning skulle få för sig att vägra så blir det tio rapp med sladden på bollarna, oavsett hur löst jag slår så kommer det kännas.

Skulle sub mot all förmodan misslyckas på angivet tid så får han lika många slag med handflatan på bollarna som antal minuter extra han behöver. Påbörjad minut räknas och timestampen på message recieved hos mig på sjunde bilden (sjätte och sista tömningen) avgör.

Skulle sub få en skön orgasm så blir det trettio rapp med sladden på bollarna, och en månad utan utlösning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar