torsdag 11 juli 2013

Mardrömssubbar

Jag tror att mardrömmen för alla inom BDSM är att få en lekkamrat som har ickesocialt fungerande psykiska störningar!

Råkade somna efter jobbet och vaknade nyligen upp så ligger lite i en dimma innan jag ska somna om igen för natten. Kom på att jag drömde om att jag hade en lekkamrat jag höll på att spanka som led av multipel personlighet till det sämre. Började med att han gav dubbla budskap så jag blev osäker på vad det handlade om. Sedan blev det tydligare allteftersom drömmen fortskred att personen var farlig med en snäll, en osäker och en farlig personlighet. Jag minns jag tänkte "oh shit! Jag önskar jag hade bundit fast honom". När man leker med psyket så finns det ju risk för att sånt händer på riktigt... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar