torsdag 25 juli 2013

Sökkriterier

Mina sökkriterier i prioriterad ordning:
Stabil personlighet
Lektyp
Social status/Intressen
Utseende
Övriga krav
Allting annat

Personlighet är A och O. Att leka med omogna eller instabila människor är mer besvär, ökad risk och andra negativa saker jag inte känner att jag orkar ta tag i. Har för mycket i mitt liv för att orka med andras bekymmer helt enkelt.

Lika barn leker bäst. Att ha en lekkamrat som vägrar 99% av lekarna ger mig väldigt lite i utbyte.

Social status är viktigt och oftast relaterad till intressen. Återigen, lika barn leker bäst. Någon som konstant säger nej till att göra saker ihop pga ekonomi och intressebrist ger ju inget i längden.

Utseende är viktigt men mina krav rätt låga. Se bra ut. Vi kan väl börja med att fet och sunkig inte är attraktivt. Vårdat utseende kallas det på kontoret.

Andra krav som boende och annat finns ju men allt det där går att lösa om man uppfyller alla andra kriterier mer än väl.

Övriga önskemål en bonus men inget krav.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar